Information om legepladsen

Tidsplan

Der er tidligere udsendt en orientering om det forventede forløb af og tidsplan for implementeringen af legepladsen. Den kan du læse igen her. Leverandøren er blevet bemyndiget af Bestyrelsen til på foreningens vegne at forestå ansøgningen om byggetilladelse for legepladsen, vi er løbende i dialog med leverandøren om den samlede tidsplan for projektet og melder en opdatering ud til alle grundejere så snart vi har den.

Aftaledokumenter

Grundejerforeningen valgte Maxplay som leverandør af legeplads. Maxplay kan du læse mere om på https://maxplay.dk/

Bemærk: Der offentliggøres ikke priser, rabatter eller persondata (PII) i nedenstående dokumenter.

Læs leverandøren Maxplays ordrebekræftelse her

Bemærk: Der er også bestilt bænke/borde til legepladsen, således at den samlede udgift er kr. 398.125,- som besluttet på den ekstraordinære generalforsamling om legeplads. Referatet fra den ekstraordinære generalforsamling kan du læse igen her.

Læs leverandøren Maxplays forretningsbetingelser her

Til ordren har Bestyrelsen udarbejdet et sæt bestemmelser (“Allonge”) der supplerer og/eller erstatter bestemmelser i Maxplays forretningsbetingelser. Allongen er gennemgået og godkendt af grundejerforeningens juridiske rådgiver.

Læs allongens tekst her

For leverandøren Maxplays tiltrædelse af allongen klik her

Til legepladsen er også bestilt en serviceaftale. Den handler om årligt eftersyn af legepladsen og vedrører tiden efter legepladsen er sat i drift.

Læs serviceaftalens tekst her